”blogger
Realizat de Neydamn

joi, 8 septembrie 2011

Cartea Bloggerilor: Despre ce scriu pe blog

Salutare cititorilor.Astazi scriu capitolul II al Cartii Bloggerilor coordonata de Blogatu

Pai eu in prezent pe blogul meu scriu despre ce este mai interesant si ce vrea sa "auda" lumea. Pasiunea asta pentru scris am descoperit-o odata ce am deschis blogul. Acum, ca sa ajut cat pot eu blogosfera romaneasca am deschis doua mari categorii: Link-uri din Blogosfera si Interviuri . In legatura cu link-urile din Blogosfera: voi aduna la doua zile cele mai bune articole de pe alte bloguri, si le voi posta pe blogul acesta. Despre interviuri, va dati seama si singuri.

Pe blogul meu puteti gasi si articole legate de lepsele pe care le organizez saptamanal si nu in ultimul rand articole despre automobile si pescuit pentru ca sunt un fan al automobilelor si ador pescuitul. Primul interviu care il voi realiza va fi o surpriza. Cam atat despre ce gasiti aici si va invit sa imi cititi blogul si de acum inainte.

Daca si tu vrei sa scrii al doilea capitol din Cartea Bloggerilor, scrie articolul pe blogul tau si trimite              link-ul articolului sau articolul la adresa blogatu@gmail.com

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More