”blogger
Realizat de Neydamn

marți, 6 septembrie 2011

Mie dor de scoala


Mie imi e cam dor de scoala. Nu in sensul ca mie dor sa invat, dar mie dor de unii colegi pe care nu i-am vazut vara asta.
Anul asta a spus mama ca se tine de capul meu sa invat .
In timpul scolii ma rugam sa se termine mai repede iar acum nu stiu cum sa inceapa mai repede. Mie imi place la inceputul anului, cand imi cumpar carti, caiete, pixuri, etc. dar si la sfarsit e frumos. In timpul scolii doar vacantele sunt mai frumoase iar restul e naspa.
Abia astept sa vad ce profesori noi vin ca o sa avem alta diriginta , ca fosta a iesit la pensie ca si profa de mate si secretara scolii. Diriga noastra era profa de sport. :P
Voi vreti sa inceapa scoala?

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More