”blogger
Realizat de Neydamn

joi, 22 septembrie 2011

Exces de adrenalina


Doamne, ce zi am mai avut si azi… Pai sa va spun cum a inceput totul. Ma trezisem pe la 9:00 si apoi am stat la pc pana pe la vreo 12. Deodata vine Conexiu ( Alex) la mine ca sa mergem in parc. Planuisem asta de ieri. Ei bine ajunge noi in parc, ne asezam pe o banca ne intalnisem si cu Andrei, cand dintr-o data il vad pe unul din baietii cu care m-a certasem.
Ala cand ma vede isi i-a bicicleta si pleaca repede la fratelel lui ( finnd mai mare ca mine) sa ii zica ca am venit acolo ca sa ma bata ala pe mine. Eu mi-am dat repede seama ce se intampla si am zis sa plecam la Vlad pe podul CFR. Nu apuc bine sa ajung sa urc pe pod ca aia cu bicicletele veneau dupa mine. Eu cand i-am vazut am luat-oi la fuga si cred ca in maxim 30 de secunde am trecut si primul pod, si distanta dintre ele si al doilea pod.
Dintre spusele lui Andrei, am auzit ca el a intors capul sa vada daca sunt baietii aia si cand s-a uitat inapoi m-a vazut la vreo 300 de metri. Dupa ce am trecut podul m-am ascuns la Vlad in casa impreuna cu el si asteptam sa ii aud pe aia venind dupa mine. Cand am alergat nu am simtit absolut nimic, nu eram obosit de la atata alergat. Cred ca e de vina excesul de adrenalina

1 comentarii:

No, ce sa faci... la toti ne e greu :))

Trimiteți un comentariu

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More