”blogger
Realizat de Neydamn

sâmbătă, 17 septembrie 2011

Review: Razboin1.com


Astazi redeschid vechea categorie a review-urilor pentru ca eu sper ca imi va mai aduce si alti cititori in plus.
Voi imparti review-urilw in doua categorii pentru a fi mai usor de inteles:
-La acest blog/site imi place:
-La acest bog/site nu imi place:
Primul blog cu care voi oficializa redeschiderea categoriei va fi Razboin1.com
Autorul fiind o fata numita Ana aka Annitu scrie in mare parte despre ce i se pare a fi mai interesant , si articole din viata ei, deci este un fel de blog personal.
La acest blog imi place:
-In primul aspectul, tema este foarte draguta
-Apoi logo-ul este unul foarte bine structurat din punct de vedere artistic
-Acele articole cu imagini din sidebar: “cu ce am avut succes”
La acest bog nu imi place:
-Cautarea personalizata nu isi are rostul acolo
-La arhiva, titlurile nu ar trebui afisate pentru ca dau un aspect urat din puncutul meu de vedere
-Fundalul pe negru, s-ar potrivi mai bine unul pe alb
Sper ca Annitu sa asculte de sfaturile pe care le-am propus si va invit sa propuneti si alte bloguri pentru a le analiza

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More