”blogger
Realizat de Neydamn

duminică, 4 septembrie 2011

Tampenii primite pe messenger


Multa lume de mesenger imi trimite tot felul de prostii de care nici nu am ami auzit.
Unul rade ca are pc virusat si vinde un host antivirusi. Numai porcacrii se trimit pe messengerul asta.
Multi dintre voi nu stiti ce este acest program sau Mess-ul. Mess-ul asta care il are toata lumea este un program de convorbiri online, nu de trimis toate tampeniile si ce gasesti mai funny pe internet.
Daca omul vorbeste cu cineva si are o treaba importanta si messengerul ii e deschis nu trebuie sa trimiti toate porcariile ca poate deranjezi omul de la lucru!
Domne’, asa ceva nu se face. Am primit si eu un mesaj cu o fata moarte pe data de 13 si l-am trimis si eu la toata lumea si apoi cand m-am intalnmit cu unchiul meu, s-a suparat pe mine ca am trimis porcaria aia.
Va dau un sfat: Nu mai trimite-ti tot felul de tampenii pe messenger!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More